Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Nästan bortglömd...

Av Ulrika Skoog - 27 mars 2009 13:12

Nej jag får ju inte glömma bort att skriva något om pappan till de här härliga fem!! Elvis har fullt upp med att vakta, han brukar ju i vanliga fall inte bry sig så hemsk mycket om saker som händer ute osv, men nu ska det skällas och morras! Här är det ingen som kommer in obemärkt! Han har full koll på allt och alla och bästa platsen är soffan utan för "valprummet"....för om han ligger där kan han snegla ner till Ginza och valparna. Ginza verkar tycka det är okej, det är bara vi människor som ibland menar att han inte behöver vara uppe. Men han håller sig på rätt avstånd...ja det verkar han och Ginza själva ha klurat ut...

Elvis är jätte bra med valpar och vi kan känna oss helt trygga med honom, hade han fått hade han nog helst legat i valplådan han också....


Igår kväll fick jag fler härliga besked så nu om allt går som det ska är ytterligare en av grabbarna tingade och ska bo nere på Österlen....dom är ju inte stora än men det känns väldigt bra att ha lite koll på läget redan, ja jag erkänner jag älskar att planera, att veta är mycket bättre än att inte veta, för mig iaf.


Nu ska jag och sonen äta lite...kanske blir det lite över till Elvis och Ginza....förresten, det brukar det ju nästan alltid bli.

Tills vi hörs eller ses....ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards