Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Ulrika Skoog - 22 mars 2009 19:34

Jag är verkligen ingen sportfantast, utom när det gäller handboll. Idag hade jag tur Sverige spelade mot Montenegro i EM-kvalet. Otroligt avstressande för mig att bara se dom spela bra och vinna. Tänkte bara liiiite på Ginza...


Hennes temp har vänt, nu går den uppåt!! Hon tar det så väldigt lugnt i sin valplåda och vänder gärna runt för kel på magen.


Jens är påväg för att hämta kvällmaten hos pizzabagaren :-) ja för jag har då ingen ro att laga mat, men hungrig är jag!

Oskar är hos en av sina favoriter faster Hanna och hennes sambo, detta var bestämt sen innan och det kunde ju inte bli lämpligare. Han ska sova där och har visst ingen speciell tid som han ska bli hämtad på imorgon. Perfekt, det tackar vi för!


Ja du Ellie, 8 valpar blir det nog inte, så söt hon är lilla Ebba!!

Jag vågar fortfarande inte gissa, men tackar för alla förslag....


Många som hejar på, det gillar vi!!

Av Ulrika Skoog - 22 mars 2009 15:20

Ginzas temp är ännu lägre 36,1, hon ligger med huvudet och skakar till med jämna mellan rum. Hon har väl ont stackaren. Belöningen kommer senare men det vet hon ju inte än. Följer med ut och kissar viftar extra på svansen för Elvis, så otroligt snäll mot alla!

Av Ulrika Skoog - 22 mars 2009 11:58

Ginza ligger kvar lågt på 36,5. Än så länge väldigt lugnt, ser mest till att hon har det bra och lugn och ro.

Av Ulrika Skoog - 22 mars 2009 09:21

Ginza ligger kvar på 36,6 grader...ser allmänt besvärad ut, vill inte äta eller dricka. Följer med ut och sköter om, vill sedan direkt upp till sin valplåda....

Av Ulrika Skoog - 22 mars 2009 06:54

Ginza hoppade över sin kvällsmat igår, förutom de små köttbitarna där i ville hon inget ha!! Tog tempen och den visade 37,7 som "vanligt" sen tillbringades kvällen i soffan mellan mig och Jens. Hon var inte riktigt som hon brukar, inte alls lika på hugget när vi satt där och mumsade lördagsgodis. Sängdax och tempdax vid 23.30, då hade den skjunkit ner till 37,2...

Natten har sedan varit allt annat än sovandes för mig ;-) men det hör ju till och pirret i magen är härligt. Tempen visade 36,9 vid 02.30 och nu vid 06 är den nere på 36,6. Ginza har för övrigt varit lugn och varit väldigt glad att jag kommit och pysslat extra med henne, hon är ju så söt.

Jag tänkte att jag skulle ge Ginza lite extra fin frukost idag så jag gjorde en omelett, men tro det eller ej, hon gick bara fram, luktade och gick tillbaka och la sig....nått är på gång.

Oh så spännande så jag nästan spricker.

Ovido - Quiz & Flashcards