Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Optimal Flex Eden Log

Av Ulrika Skoog - 11 juni 2012 13:11

Förra helgen blev min fina tik Thea BIM med cert två dagar på raken ett kallt och blåsigt Norrköping.

Jag är så stolt över denna hund som nu bara saknar ett cert för sitt championet.

Thea är efter Arc-en-ciel A Perfect Day och Skybar Karaoke Ensemble.


// Ulrika

 
 
Ingen bild

Carina

12 juni 2012 11:53

Grattis! Vad fin damen är:)

 
Ingen bild

Kerstin

14 juni 2012 21:17

Syns vem den fina tiken är efter!!!!!!!
Jättefin. Grattis!Grattis!

 
Ingen bild

Ulrika

15 juni 2012 05:43

Tusen tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Skapa flashcards