Alla inlägg under juli 2007

Av Ulrika Skoog - 24 juli 2007 21:46

Hej och Hallo!

Det var länge sedan jag skrev....men man kan ju inte säga annat än att det har varit väldigt mycket den sista tiden....hoppas det lugnar ner sig.

Nu har vi semester iaf...eller vad man ska kalla det...jag trodde att det skulle vara sol o härliga sommar kvällar när man har semester....men icke...bara regn. Fy vad jag börjar bli trött på det nu! Ända fördelen är att jag kan fortsätta med mitt nya trimrum....väggarna är färdig målade idag :-) Om allt går som det ska så kan Jens lägga klinkern i morgon.


Igår blev min lilla "Tyska" som andra kallar henne ny friserad. Oj vad jag gillar den hunden. Hon har ett fantastiskt temprament, underbart uttryck och genom gående en vacker hund....iaf i mina ögon. Njut av ny friserade Ginza (7 ½ månad)  tills vi hörs o ses igen....

Av Ulrika Skoog - 3 juli 2007 09:12

Vilken helg....nu är vi hemma igen...Tyskland o Holland var underbart.

ELVIS blev BIR båda dagarna, fick ett CACIB o två cert :-D Han rockade järnet!!

Lilla Ginza fick very promising båda dagarna....oh så fin hon är min lilla tjej.

Tack alla vi mött speciellt tack till Nina & Gisela/Thank you so much Nina & Gisela Bläser. Det är en helg vi sent kommer att glömma/ It´s a weekend we never will forgett...

Sen mer underbara nyheter Optimal Flex Addicted, alias Melker Blev BIM på Gotland och fick sitt första cert....häftigt, min första egen uppfödda. Ellenor gjorde ett kalas bra jobb o visade honom själv för första gången .-)

Tack till Hanne för hjälpen av klippningen, när jag inte fanns till hand!!

Sen har vi Rivendown Gandalf The Grey som i helgen blev Dansk Champion, kul kul att Tindras vackra pappa fortsätter sitt segertåg :-D


Fler uppdateringar kommer både här och på hemsidan.

Just nu väntar vi besök från en mycket nyfiken vän ;-)


Ha det gott allihop....själv känns livet lätt just nu.....


Skapa flashcards