Alla inlägg under maj 2010

Av Ulrika Skoog - 31 maj 2010 22:05

Ja jag har mätt Ginzas runda mage.....håll i er från att varit 38 cm till att nu vara 57 cm!! Det är ju en hel del   Satt mjölk har hon gjort med besked, jisses lär inte gå nån nöd på de små. Imorgon börjar min ledighet, konstigt nog så passar detta så bra med min "långledighet" i schemat, kunde inte bli bättre. Så jag "behövde" inte ta semester...


Valplådan är klar och det känns som om valparna hela tiden försöker ta sig ut, dom spretar och buffar där inne mest hela tiden!


Imorgon hoppas jag att vi kan ta lite bilder på henne!!


Ha det fint! // Ulrika

Av Ulrika Skoog - 29 maj 2010 11:34

    

Ja detta är en försmak på vad som väntar i Ginzas mage  


Av Ulrika Skoog - 27 maj 2010 01:21

....härligt att känna på Ginzas urgulliga tjockismage!! Det bullar och rör sig där inne för fullt!!! Känns som bubbelplast som smäller....ja det är nog den bästa förklaringen!!   Hon är helt galen i mat och vi skrattar gott åt henne när hon försöker med sin inte så smidiga kropp ta sig upp i Sixtens matstol.... Ja hade hon fått så hade hon suttit mitt på köksbordet och roffat åt sig allt hon kan!! Hon äter ALLT till Sixtens stora förtjusning!! Känns som om vi har fått en labrador i huset!!


Motionen för henne har vi dragit ner på, hon vare sig vill eller orkar, bästa platsen är mellen mig och Jens i soffan!


Iaf verkar allt gå som det ska och om ungefär en vecka ge o ta, så ska vi ha små underbara valpar i huset. Hur många där är vågar jag inte gissa på, är verkligen inge bra på det, Jens gissar på 5 st.....

Ska ta o fota henne så ni får gissa åt mig!


Ha det fint!   

Ovido - Quiz & Flashcards