Alla inlägg under juni 2009

Av Ulrika Skoog - 8 juni 2009 12:58

Det är en konst som Elvis behärskar till fullo!!

Av Ulrika Skoog - 6 juni 2009 21:06

Idag var dagen för Optimal Flex Mars Attacks aka "Tulo" att flytta. Så Ulrika med sällskap kom för att hämta honom. Tulo var den först födde, minst och den helt utan vita tecken. Tulo har också varit den lugnaste i kullen. Jag tror att lille Tulo kommer att trivas utmärkt hos Ulrika och Lars nere i Kivik! Där finns katter, hönor och hästar...mycket nytt för en liten valp att upptäcka!! Vilket härligt liv!


Vi önskar Ulrika och Lars stort lycka till med Tulo!



Rapport från Carina och Kasper har kommit :-)

Allt har gått jätte bra och Kasper är full med hyss precis så som en liten bedlington grabb ska vara.


Nu ska jag krypa ner i soffan och bara mysa med min underbara familj...tvåbenta som fyrbenta!!

Trevlig lördagskväll allihop.....



Av Ulrika Skoog - 3 juni 2009 09:30

Funderar på hur det går för de små i sina nya hem?? Ellie skickar mig dagliga sms om Wille så där vet jag att allt funkar.


Om Sture har jag inte hört mer....men jag misstänker att allt är bra. Han bor tillfälligt hos "mormor" tills Tora har semester.


Däremot vet jag inte riktigt hur flytten gick för Kasper?? Vet att både Carina mfl brukar läsa bloggen så nu undrar jag här. Har allt gått bra??

Jag tror visserligen inget annat för då hade jag fått veta det, men det är alltid kul att veta när det går bra.

Det är ju lite tomt här hemma, bara två som snart är en.... Men i samma veva är det jätte skönt. Många har frågat om jag inte tycker det är jobbigt att de flyttar. Men nej det tycker jag faktiskt inte. De fyra som var tingade blev ju det så tidigt så jag hann ju lära känna deras nya ägare väldigt väl och det känns hur bra som helst!! Träffade alla innan valparna ens var födda så det har varit självklart att de skulle flytta. Klart att jag längtar tills jag får se dom igen...men det vet jag ju att jag får!!


Sen har vi ju lille underbara Keno som fortfarande inte har blivit tingad...Han är så fin och hur go som helst! Men men jag har ingen brådska, det viktigaste är att han får ett bra hem.


På bilden är det Oskar och Wille.

Ha det bra allesammans och var inte så fega att kommentera.... ;-) lite feedback hade ju inte gjort något.

Av Ulrika Skoog - 2 juni 2009 15:24

Stort grattis Melker och Fonzie som idag fyller 3 år!! Tänk vad tiden går snabbt....det är redan 3 år sedan jag hade min första kull!

Ovido - Quiz & Flashcards