Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Ulrika Skoog - 31 mars 2009 22:36

Nej idag har det varit lite mycket att gör därav har jag varit dålig på att blogga idag.

Namn är bestämda....hmmm tror jag, måste nog sova på saken iaf.


Ellie- Wille är väl ett bra namn, tror inte jag vet någon annan bedlington som heter det....


Pratade med Carina idag, hon var så nyfiken på hur det går med små grabbarna. Namnet på hennes var väl nästan bestämt, men inte säkert så det får vi ta upp igen :-) Annars pratade jag med henne om valpkurs till hösten. Ett hett tips till er alla är om ni är intresserade av det så ring närmsta brukshundklubb redan nu. Valpkurser brukar vara extremt populära och platserna är begränsade. Det är ju fantastiskt kul att gå just valpkurs, även om det inte är ens första hund. Om inte annat får man svart på vitt hur en bedlington valp är jämfört med andra....smidig, lätt och snabb. Inte alls så klumpig och bångstyrig som många andra raser. Partisk?? Inte alls....


Nu kallar sängen, imorgon lovar jag att berätta deras stamtavlenamn...

Sov gott! Det ska jag :-)



Ovido - Quiz & Flashcards