Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ulrika Skoog - 3 mars 2009 10:30

Ja så var det tisdag igen, helgen traskade på i ett fasligt tempo som vanligt. Melodifestivalen var ja vad ska man säga, obegriplig operasång och små pojkar som sprang om kring ;-) Tror jag nöjer mig med det.


Vädret bjöd på mycket ute tid, strålande sol och alldeles torrt. Men säg den lycka som varar igår tok regnade det hela dagen och idag hänger det i luften än så länge!!


Undra så hur många små busfrön det finns i Ginzas mage, ha inte mätt henne igen får ta och göra det ikväll... Undra så vilka färger det blir. Elvis är ju blå och har blått bakom sig, Ginza är blå och tan, med blått, sand och blå och tan bakom sig!! Hmm spännande värre. Själv tror jag på bara blått men det hade varit väldigt kul med just blå och tan. Inte för att det gör så stor skillnad på den vuxna hunden, nej det gör mest valparna helt galet söta!! Ginza var från dag ett tok söt, nej då jag är inte alls partisk!! Se bilden ovan, så förstår ni ju själva....


Tvi och fy så orättvist, i morgon åker Hanne till Cruft´s...jag har varit med en gång och det var en helt otrolig upplevelse. 98 bedlington terrier blev bedömda, underbara vackra engelska hundar... Men i år blir det ingen englandsresa inte!! Och nej jag är inte alls tokigt galet avundsjuk....



Det blir ju dock vad det blir....hmm kanske skulle man ta de två omtalade på en runda i skogen innan regnet kommer igen...

Ovido - Quiz & Flashcards