Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Helg igen...

Av Ulrika Skoog - 28 februari 2009 16:30

Oj vad veckan har gått fort. Tiden bara springer iväg, ganska skönt faktiskt speciellt med tanke på allt underbart som väntar, vår, värme, sol, valpar....bebis. Härligt!!


Cykel och promenad turerna går lite långsammare än vanligt, Ginza är lite trött men tycker att det är kul iaf. Hon är dock hungrig, ja helt galen i allt vad mat heter. Jag försöker att inte "mata på" henne, men idag åt hon tom kol ifrån kaminen...helt tokig!!


Kul är att jag fått mycket gensvar på den här kullen, nästa helg väntar ännu ett besök från en spekulant, får försöka hinna med det innan det är "besöksförbud" för nya människor och hundar.


Idag den 28 fyller Ellenor 25 år som inte bara en underbar vän utan även ägare till Melker, Optimal Flex Addicted. Stort grattis till dig!!

Lycka till imorgon!! (ja du vet vad jag menar ;-)


Nu ska jag återgå till lite små pyssel för att sedan, ladda inför kvällens deltävling i melodifestivalen...

 
 
Ingen bild

Ellie

4 mars 2009 23:28

Tack så mycket min vän!!
Jag tror att det gick jätte bra det kändes så iaf..
va fin bloggen har blivit med den nya bakgrunden tjusigt värre.
kramkram till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards