Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Ulrika Skoog - 3 februari 2009 20:17

Hej hej!!

Första dagen det känns som om att det vänder, jag mår verkligen mycket bättre! Har ätit antibiotika sen i söndags och känner faktiskt att jag är på rätt väg....UNDERBART!!


Nog om mig, idag åkte måttbandet fram, Ginza mäter 38 cm runt magen....ja precis efter de sista revbenen. Det känns som om hon är dräktig, äter som en häst, (husses fingrar höll på att ryka med när hon fick pannkaka), kelar mer än vanligt och är tröttare och lugnare än vad hon är i vanliga fall. Hoppas hoppas!!


Ginza är väldigt speciell, inte alls bara därför att hon är en import utan för att hon är så där härligt barnslig och naiv. Hon blev ju två år i december men hon känns fortfarande som en junior på nått vis. Hmm svårt att förklara, dom som träffat henne tror jag förstår....Hon blir nog aldrig riktigt vuxen, eller ja jag hoppas att hon inte blir det, för hon är grymt kul den hunden!


Bilden ovan är från kennelns första kull "Elvis+Stella"(Min Kompis Elvis-Presley och Skybar Dimensional Cataclysm), när man ser den bilden blir man ju ännu mer sugen på valpar...


Nu ska jag plocka lite tvätt och mysa lite med sonen som snart ska sova..

Ha det gott allihopa!!

Ovido - Quiz & Flashcards