Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Snö snö snö

Av Ulrika Skoog - 15 februari 2009 20:35

Ja kors i taket snön ligger kvar, en hel del minusgrader gör att den faktiskt stannar....hundarna kör bedlington race i lös snön...en härlig syn.

Oskar åker pulka i backen och föräldrarna tittar på. Kan faktiskt tom jag gå med på att ha snö när det är så här "torrt".


Ja helgen är snart slut tyvärr, men den har varit himla mysig. Igår var det ju alla hjärtans dag, ja vi är ganska glada i högtider här hemma. Så Oskar fick lego, sambon choklad och spel, jag fick ett halsband och hundarna fick nya pip-lek-bollar. Elvis blir som valp igen med saker som piper springer runt och biter i den så alla får tinnitus...men tack o lov så varar det inte så länge förrän han har bitit hål. Ginza piper inte så mycket utan hon mer apporterar. Hon till skillnad från Elvis älskar att springa och hämta saker.


Ginza har rundat på sig tycker jag...hmm, men ska lugna mig att mäta till imorgon eller tisdag! Förstår att ni är nyfikna, det är jag med kan ni tro ;-)


Nu ska vi kolla lite film och kela hundarna i soffan!!

Ha en underbar söndags kväll!

 
 
Hanne

Hanne

17 februari 2009 20:08

Visa trinda Ginza nu då!

http://kakasvalpar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards