Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Ulrika Skoog - 13 juli 2010 20:57

    

Och här kommer bilder på fröken 3

Av Ulrika Skoog - 13 juli 2010 20:53

    

Här kommer lilla damen nr 2

Av Ulrika Skoog - 13 juli 2010 20:51

    

Här kommer ett gäng bilder på töserna med start "ettan"....

Av Ulrika Skoog - 13 juli 2010 19:34

Så nu är det klart, valparna är tingade och ska få egna fina hem! Känns fantastiskt bra!


  • Optimal Flex Avatar- Marcus och Erica, Stockholm
  • Optimal Flex Labyrinth- Lotta och Jessi, Växjö
  • Optimal Flex Ladyhawke- Lena med familj, Borås
  • Optimal Flex Firefox- Anna Kulichová, Slovakien
  • Optimal Flex Eden Log, letar fodervärd i närheten av oss

Så nu har ni fått redan på hemlisen, nämligen just det att en av tikarna flyttar till Slovkien till Anna som har kennel och komer att visa den lilla damen i ringarna där nere!! Så himla kul och jag är så stolt över detta, ja det är jag över alla valparna och deras blivande ägare!! Jag hoppas att ni känner detsamma, tänk det är mindre än 3 veckor tills de börjar flytta!!   


Som sagt så leter vi fodervärd, intresserad?? Hör av dig/er snarast! Mina "krav" är att man bor relativt nära, pälsvårdsintresserad och utställningsintresserad!


Nu ska jag njuta av att det faktiskt fläktar lite ikväll, jisses så varmt det varit och är!!   


Vi hörs snart igen!! // Ulrika

Ovido - Quiz & Flashcards