Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Ulrika Skoog - 22 juli 2010 21:31

        

Idag har det varit såååå varmt   så det är faktiskt inte förrän nu senare på kvällen som det varit lite mer fart i de små!

Dom har fått vara i den stor hundgården ett par timmar och det gillar dom skarpt, svalt och skönt där!!

Att ga dom lösa på vår stora tomt är så kul! Dock svårt att ta bilder! Måste erkänna att jag känner mig lite som en ank mamma ibland, de kommer på rad (nästan) efter mig, eller så vill de bara åt mina tofflor   


Ja ja det är ett härligt gäng valpar som snart är redo att flytta! På dagen då de blir 8 veckor så flyttar grabbarna Max och Dino! Kan meddela att på bilderna har Max blått halsband och Dino grönt!


I helgen är jag ledig   så den ska tillbringas med familjen och valpar som ska klippas!!


Ha det gott i värmen, för min del och valparnas får det gärna vara lite svalare imorgon!! // Ulrika



Ovido - Quiz & Flashcards