Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Ulrika Skoog - 23 juni 2010 20:06

        

Här kommer lite bilder på de små trollen.... Stackars Ginza hinner inte lägga sig innan de börjar äta!! Ja jisses nu börjar det bli full rulle på femlingarna!

Så otroligt glad över att alla verkar få stora och vackra huvuden!! Något jag tycker är otroligt viktigt!


På söndag kommer Erica och Marcus på besök, hela vägen från Stockholm. Detta ser vi mycket framemot   


Det är ju faktiskt helt otroligt kul att ha fem små troll och som dessutom alla är Blå & Tan!! Hur galet bra som helst!


Men jisses vad det är märkligt ändå, har bara haft hanar i mina två första kullar och nu när jag har tikar trodde jag att det skulle vara lite "drag" på dom...men nej så är icke fallet...mer drag på grabbarna!!   


Dock har jag en hemlis, undra om det går i lås????


Ha det fint och tack snälla för era kommentarer, jag blir så glad   

Vi hörs snart igen!! // Ulrika

Ovido - Quiz & Flashcards