Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ulrika Skoog - 19 juni 2010 08:54

      

Ja nu är valparna 2 veckor gamla och har vuxit massor. Fortfarande är de väldigt jämna, tikarna är lite mindre än hanarna, precis som det ska vara....

Alla mår prima och mamma Ginza tar hand om dom så himla fint!


Jag funderar mycket på deras namn....det lutar åt en Sience Fiction Filmtema, tycker det är kul men väldigt svårt att komma på namn. Första kullen heter Addicted och Access andra kullen heter Extra Terrestrial, Babylon Five, Mars Attacks, Space Invaders och UFO Inferno. Inte sådär mycket för "gulligullnamn" som ni märker    Bestämde mig först för att följa alfabetet men sen ångrade jag mig och det blev som det blev.

Jaja snart så ska jag väl ha traggat färdigt och namnen klara!


Idag lyser solen, Victoria och Daniel ska äntligen få varandra!! På tiden tycker jag!

Men viktigare i detta huset är besök av valpspekulanter....


Ha det fint! Så hörs vi snart igen!

  // Ulrika

Ovido - Quiz & Flashcards