Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Blogga eller inte???

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2010 15:06

Ja det är frågan, känns lagom kul faktiskt!! Kanske ska skippa att blogga......


Jag blir jätte jätte glad för kommentarer, men just nu verkar de vara få, väldigt få!


Iaf är valparna 6 veckor idag, helt underbar små varelser!! Idag har jag klippt två stycken av dom, så snälla valpar, helt otroligt!! Igår köpte jag nya leksaker till dom och halsband!!


Tyvärr är jag INBEORDRAD att jobba ikväll och många planer gick i stöpet!!   

Riktigt trist, känner mig helt av!! Redan jobbat hela min frivecka.....suck!


// Ulrika



 
 
Ingen bild

Lotta

17 juli 2010 16:21

Hej hej! =)
Tråkigt att du har fått jobba så mycket när du igentligen skulle vara ledig. :(
6 veckor redan! det går fort. Snart kommer han hem :) ska bli så mysigt. Kan tänka mej dom blev glada när dom fick nya leksaker dom små busarna! Underbara kort på alla små =)
Ha en bra kväll/natt på jobbet!

Kram från Lotta & Jessi

 
Ulrika

Ulrika

17 juli 2010 16:46

Hej Lotta!

Tack!!
Javisst blev dom glada, med stor nyfikenhet attackeras bollar, knutar ja det mesta ;-) gärna varandra också!

Tack för omtanken, ska göra mitt bästa här.

Vad ska han heta förresten??

// Ulrika

http://www.optimal-flex.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta

17 juli 2010 17:09

Det lutar mest åt han kommer kallas Max =) Har funderat massor, men det som har varit med hela tiden =)

Hehe kan tänka mej dom är helt underbara nu små dunbollarna =)

// Lotta

 
Ingen bild

Erica

17 juli 2010 20:24

Jo, det är ju jättekul när du skriver och lägger upp nya bilder! Hoppas verkligen du fortsätter med det och gärna ännu mer :P
Vi går in och läser varje dag och har du inte skrivit på ett tag kan det hända att vi är nyfikna flera gånger om dagen :D
Uppdateringarna om hur det går för de små i deras vardag uppskattas verkligen!
Är nyfikna på hur långt de kommit i utvecklingen och vad de har för sig under en "normal" valpdag, du kanske kan beskriva hur en vanlig dag ser ut för dem nu när de blivit så stora? :)

Tråkigt att höra att din dag inte varit så bra, vi håller tummarna för att du får en bättre dag imorgon!

 
Ingen bild

Kerstin & Cello

17 juli 2010 22:15

Jag är också inne på bloggen ofta Ulrika, jag följer med spänning de små goa valparna, eftersom jag har deras underbara farfar, jag väntar på mer info, och kort på dom, men så mycket du får jobba så blir väl tiden dyrbar för dig.
Kramis från Kerstin.

 
Ingen bild

Carina

18 juli 2010 12:28

Hej Ulrika!

Sedan jag hittade din bloggsida har jag ofta kikat in för att följa de små:). Kan inte låta bli att se hur ni har det, har blivit helt såld på rasen! Blir nog en "beddlis" så småningom. Nu har jag en ridgeback som förgyller vardagen.

Trist att bli inbeordrad:( i långledigheten.

/Carina i Haninge

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards