Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Underbara april...

Av Ulrika Skoog - 30 april 2009 06:59

Vilket fantastiskt väder det har varit och är, man vaknar på morgonen till strålande sol.


Valparna är ute nästan hela dagarna och älskar det! De leker, brottas, sover, äter, kissar, bajsar. Ja det blir ju en del kiss och bajs från fem valpar och jag måste säga att det är väldigt juste att ha dom ute mycket och slippa byta tidningar titt som tätt :-)

En av valaprna blev klippt igår, söt som socker. Finns inget som slår en liten nyklippt bedlingtonvalp! Helt plötsligt får dom ett helt annat uttryck! Underbart...ska försöka klippa alla här i helgen. Även deras mor och far är i behov av renovering!!


-Anna- Jag hörde av mamma hur "tokig" Della blivit i hundar, låter härligt tycker jag. Synd bara som sagt att avståndet är så långt. För visst hade jag kunnat ha mycket hjälp av henne både till hundarna och barnen!


-Mia- Jo jag ska försöka ta individ bilder....hmm vilken dag som helst ;-)


Önskar alla läsare en undervar Valborgsmässoafton!

 
 
Ingen bild

ellie

30 april 2009 10:36

åååååå helt underbart söta,de är tom sötare än socker. Glad valborg till er!
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards