Alla inlägg den 9 april 2009

Av Ulrika Skoog - 9 april 2009 09:33

Ja igår bestämde jag mig för att det var dags för Ginza med valpar att flytta ner i köket. Där får dom en mycket mer central plats och det blir mycket lättare nu när de snart ska börja äta lite "vanlig" mat. Sen måste jag ju säga att det är ganska skönt att inte ha dom här uppe nu när det har börjats och busas på nätterna. Jag är för närvarande grymt lätt väckt och vaknar direkt när det morras och pips.....


Ginza var först inte helt nöjd med flytten, fast det var mest för att en av de små bestämde sig för att skrika i högan sky!! Han tyckte inte om att bli upplyft ;-) Så stackars Ginza trodde väl att jag var elak vid honom.

Hon sprang sen ett par gånger upp och ner för att verkligen kollat att jag fått med alla fem....

När hon förstått att alla var nere och det var som det skulle så lugnade hon sig och allt blev som vanligt igen.

Valparna bryr ju inte sig direkt, bara "mojjan" finns tillhands med kärlek och mat. Det är iaf väldigt mysigt att ha dom mer "tillgängliga" så man lätt kan ta sig en titt på dom.


Må gott, det gör vi....

Ovido - Quiz & Flashcards