Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Familjen växer....

Av Ulrika Skoog - 22 april 2009 16:49

I måndags den 20 april blev lyckan total....12 dagar efter utsatt datum föddes ännu en grabb till familjen vid namn Sixten! Han är en ljuvlig liten påg så klart och vi har varit hemma sen igår.

Allt har gått bra och med fantastik hjälp på hemma plan av min mamma, så har vi vetat att storebror, valpar och vuxna hundar har fått precis det dom behöver. Tack snälla mamma för all din hjälp....


Ja tänk valparna blev fyra veckor i måndags och jag var inte borta mer än i ett par dygn...men tänk vad de växt på den tiden. Nu busas det och knatas på i ganska bra fart. Ska så snart jag landat lite till ta bilder på dom.


Allt bara bra på alla sätt...vi hörs snart igen!


 
 
Ingen bild

Hanne

22 april 2009 20:07

Lille Skurk är bara den allra ljuvligaste av bebisar och jag är så himla glad över att redan ha fått snusa in doften av liten nyföding. Stort grattis Jens och Ulrika till en så fin kille och vilken kämpe du är Ulrika!

 
Jenny

Jenny

23 april 2009 06:05

G R A T T I S!!!!!
Han ser såååå fin ut er lille Sixten! Hoppas allt gick bra, jag ringer dig nog i dagarna här när jag inte jobbar så förbenat:)
Stor grattiskram till er och en extra till den lille nya människan!!!!!

http://www.trudheimskennel.se

 
Ingen bild

Eva

23 april 2009 09:00

Han ser så fin ut lille Sixten, längtar tills vi kommer och hälsar på er! Nu längtar jag om möjligt ännu mer efter vår lill* skrutt också!!

 
Ingen bild

Ellie

23 april 2009 11:08

En fantastisk familj är vad ni är!

 
Ingen bild

Kerstin Forsberg

23 april 2009 22:12

Grattis! Grattis! Oj vad söt han är lille killen.

 
Ingen bild

Jessica

24 april 2009 11:26

Grattis till er fina påg:-D
Skönt att allt gick bra!

 
Eva N

Eva N

25 april 2009 00:41

Stort grattis till den lilla "människovalpen" Sixten! :D

http://www.galacticdefender.se

 
Ingen bild

Anna m. familj

29 april 2009 19:05

Grattis till lillpojken!! Gud va söt och vad lik Oskar han är Kramar Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards