Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Ulrika Skoog - 12 juni 2007 13:15

Jisses vad varmt det är...man kan ju knappt vara ute bara. 30 grader i skuggan...hjälp!! Ja jag vet jag låter gnällig, men jag tycker det är jobbigt med värmen, speciellt på natten.

Färdig gnällt ;-)


Igår blev en lång härlig dag, hundarna blev fina (av varierande raser), god mat, underbart sällskap o framförallt massor med skratt o dryga skämt.

Tack Hanne för att jag fick följa med :-)

Jag fick även äran att klippa lille Peak, visserligen vardagsklippning, men det var himla kul....


Snart är det äntligen dax....i slutet av månaden åker vi o hämtar hem vår lilla Ginza....längtar!! Lägger upp en "favvo" bild av henne, tagen av Nina Bläser i mars.


Ha det gott, vi hörs o ses!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards