Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Ulrika Skoog - 6 juni 2007 09:30

Gårdagen spenderades hårt slitande med ved....ja jag vet det låter knäppt mitt i sommaren, men vi tog hem så mycket ved i vintras och har helt enkelt inte hunnit med att ta hand om allt. Hanne trodde jag var galen...men det är jag väl också :-) Så i typ 28 graders värme flyttade jag 3 kubik ved från ett ställe för att stapla det på ett annat.....känns i kroppen idag.

Tänk den som fick vara hund istället, Elvis spenderade dagen i skuggan....


Vår nya kamera kom också igår, både jag o Jens fotade allt som gick att fota....ja som barn på julafton ungefär. Bilden på Elvis är tagen med den nya kameran....så nöjd, massor med megapixlar och en super bra zoom....härligt den kommer vi att ha stor nytta av. Haft svårt för att ta "rörelse-bilder" innan men den nya kameran har förutom super-zoom ett jätte bra skak skydd...det behövs. Jens är ledig idag, det är ju nationaldagen som för första gången är en röd dag...men som vanligt kvittar det för mig....jag jobbar i natt. Men men bara två nätter kvar i natt och imorgon sen är jag ledig förutom en dag nästa vecka. HÄRLIGT!! Den stora fördelen med att jobba natt...


Ha det gott....vi hörs och ses! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards