Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Ginza

Av Ulrika Skoog - 12 september 2010 20:47

      

Det fick bära eller brista....Ginza var anmäld till Sofieros Internationella utställning för domaren John Hartigan! Hade faktiskt inga förhoppning, ja för hur som haver så hur mycket jag än älskar mina hundar så är det inte säkert domaren gör det! Men ack så fel jag hade Ginza fixade en tvåa bästatik placering med Cert och R-cacib! Sååå glad sååå lyckling och sååå stolt över min allra finaste G som bara 3 månader efter hon fått valpar fick en så fin placering!


Ginza är en lång vacker hund med ett huvud som slår det mesta, hon är verkligen min typ av Bedlington terrier   

Trots en väldigt lång paus från ringarna fixade vi detta! Jag var nervös och kände mig något felplacerad med alla jätte rutinerade handlers....så tack underbara Hanne för din support och bildbevis!! Jätte grattis så klart till finaste Mini Bullen "Bacons" BIR och tillhörande Cert! Vilken rolig dag det blev trots regn och blåst.

Riktigt kul "omstart" ja iaf för egen hund.....


Idag har vi varit trötta jag och vackra G.....men värt det?? ABSOLUT!!


  Ha det super// Ulrika



 
 
Ingen bild

Lotta & Jessi

13 september 2010 13:58

fina Ginza :D

 
Ingen bild

Marie

13 september 2010 17:23

Stort grattis , hade velat komma o se henne men jag jobbade ! Hon ser ju jättefin ut , kram.

 
Ingen bild

Kerstin F.

13 september 2010 20:03

Grattis! Grattis!
Så fin hon är efter valparna,
det med utställning kan du.
Kram till er!

 
Ingen bild

Lena

22 september 2010 15:11

Fantastiskt kul, Grattis Ulrika. Betsy hälsar till sin mamma och är jättestolt. :-))

 
Ingen bild

ellie

23 september 2010 22:46

Ni är så fina!

 
Ulrika

Ulrika

24 september 2010 13:30

Tack tack allihop =)

http://www.optimal-flex.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erica

27 september 2010 10:06

Glömde ju skriva Grattis i mailet! Jättefin är hon :)
Tänkte kolla så att mina mail från förra veckan med bilder och så kommit fram ordentligt? Fick inget felmeddelande den här gången så jag hoppas du fick det :)

 
Ingen bild

Carina

29 september 2010 10:48

Grattis! Vilken rivstart efter valparna:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards