Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Varför så suddigt???

Av Ulrika Skoog - 3 maj 2009 20:19

Jo jag fotade alla valparna en och en nu ikväll, men inte en ända va dem blev skarp...nej då alla blev mer eller mindre suddiga. Ja pinsamt suddiga!! Så det får vänta tills Jens kan hjälpa mig för jag är då ingen fotograf, de bilder jag tagit innan ter sig vara ren tur ;-)


Idag har vi haft besök av Hanne (kennel Skybar) och hennes fina ungar. Så klart blev det en koll på grabbarna grus! Det är ett gäng busiga och glada pågar men på trimbordet stod de fint och viftade ihärdigt på svansen!!

Tack Hanne för presenter, goda råd, tips och som vanligt många härliga skratt!!


Valparna har fått upp sina små hörntänder nu och de är sylvassa...nu bits det i allt som går att bita i, helst i varandra! Leksaker är också väldigt kul. Eller varför inte i någons tå!!


Igår blev det en rejäl renovering av Ginza, jisses så skitig hon var! Men efter ett par timmar så hittade jag faktiskt tillbaka till min ljuvligt gulliga hund! Otroligt vad hennes päls har klarat sig bra!


Det blev en uppdatering trots att jag inte fick några bra bilder....

Kanske imorgon då, tills dess ha det gott!

 
 
Mia

Mia

4 maj 2009 20:07

Väntar med spänning :)

http://www.sabba.blogg.se

 
Ingen bild

Hanne

5 maj 2009 18:21

Jag är tacksam för att du inte la ut bilden på mig och Bulan. Bulan är ursöt och jag ser ut som en tant. Häxan Surtant. Skrämmande!

Ser också fram mot bilder på dina grabbar, men jag föredrar Sumo.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards