Direktlänk till inlägg 14 april 2010

En vecka har gått...

Av Ulrika Skoog - 14 april 2010 09:37

  Underbart vårväder och underbara hundar!! Just nu försöker jag att inte tänka på valpar allt för mycket!! Men känslan är bra, riktigt bra!! Det hade varit så roligt att ha valpar efter två så fina hundar! Att sen ha valpar under sommaren är ju ett plus, de kan vara ute i massor o busa på vår stora tomt....ja ja nu var det just det att jag inte skulle hoppas allt för mycket, men det är svårt att låta bli!!


Det ABSOLUT värsta med värmen är det hemska fästningarna, Elvis är som vanligt en riktig magnet när de gäller de hä j----a småkrypen! Dax för Scallibor för hans del iaf! Har plockat minst 5 på honom redan och tog den första redan i Mars. Ack den som trodde att de dog i den kalla vinterna har fel, dom har legat under snön o gottat sig, som under ett duntäcke!! Oroar mig för att vi snart har dom året runt!!


Jens jobbar vidare med datorn o äntligen är det lite ljusning på det hela...så snart kommer det fler uppdateringar på hemsidan!


Ha det fint där ute, nu ska jag återgå att fira min fina son Oskars 5-årsdag!

  // Ulrika


 
 
Lena

Lena

23 april 2010 17:01

Vad är det för ras du har? Dom ser himla söta ut.

http://www.lenaliljedalbloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

23 april 2010 21:13

Hej Lena!
Det är Bedlington terrier som jag föder upp!! Japp jag håller med söta är dom ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards