Alla inlägg den 9 april 2010

Av Ulrika Skoog - 9 april 2010 01:37

Våren är här o vi hoppas på valpar efter Arc-en-ciel A Perfect Day "Ginza" och Skybar Karaoke Ensemble "Foppa" i början av juni. Jag fick möjligheten att låna hem Foppa några dagar över påsken och det var lyckat!! Tack Marie och Thomas för att jag fick "låna" honom. Foppa är en mycket vacker hane som jag sett sen han var valp jag har tom visat honom på en utställning.... Fin- fina rörlser och ett vacker huvud! Att han sen dessutom är super trevlig gjorde det till ett enkelt val!  

Med ynka 0,8 % i inavel tror jag att detta kommer att bli en riktigt bra kombination.


Tyvärr har vi stora problem på datorn där min hemsida finns så just nu kommer inga uppdateringar där, men jag hoppas att gubben min snart kan lösa det!! Han är min tekniker ;o)


Ha det fint i vårvärmen, jag ser mycket framemot denna sommaren!!

  Ulrika



Ovido - Quiz & Flashcards