Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Ulrika Skoog - 23 oktober 2007 09:56

Ja det var verkligen längesen jag skrev här....hmm vad ska jag säga mer än- att det varit mycket den sista tiden.


Iaf så är allt bra....I lördags hade vi besök av ett mycket trevligt par från Malmö, dom var här mest för att hälsa på våra hundar och "lära" sig mer om bedlington terriern. Både Elvis och Ginza skötte sig ;-)....Ginza är en riktig kelgris och kan ligga i knät i flera timmar....hmmm hon charmar vem som helst. Elvis är mer "lagom" ja iaf i min smak...


Själv har jag inga exakta planer på när det blir valpar på kennel Optimal Flex igen...både Ginza och Tindra är så unga än....och jag vill ju ha dem meriterade först.... Ginza och Tindra ska båda till Växjö på deras allra första officiella utställning...spännande.


Ginza har massor med päls....kul! men väldigt annorlunda Elvis...han får ALDRIG knutor men Ginza har och får det hela tiden....hoppas det blir bättre snart...


Lägger upp en ny bild på Tindra....klippt av Hanne :-)


Tills vi ses eller hösr igen...ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards