Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Fina flickor! Två av dom söker hem.

Av Ulrika Skoog - 29 maj 2012 13:09

   



Här är dom alla tre, visst är dom fina?

Ljuvliga alla tre, med mycket skinn på näsan.

Dom har provat att vara ute lite och det var väldigt spännande, om än lite läskigt i början...

Rå köttfärs äter dom nu var dag och snart är det dags att börja med valpfoder.

Numer bor dom i köket i sin valplåda tillsammans med mamma Tova, mitt bland barn, andra hundar och alla andra ljud som tillhör en barnfamilj, dom blir otroligt vana vid ljud och inget stör deras skönhetssömn!



Två av dom söker hem.

Flickorna är leveransklara den 28 juni, då är de 8 veckor, veterinärbesiktigade, chipmärkta, vaccinerade och avmaskade.  Allt enligt SKK.

Jag söker hem som är intresserade av pälsvård då det är en ras som kräver en del skötsel dock är detta den stora fördelen också att dom inte fäller. Jag hjälper så klart till med klippning och stöttning i detta.

Bedlington terriern är en ras som passar dig som gillar fart och fläkt utomhus och en härlig soffhund inomhus.

Till lydnad, agility, eller härliga skogspromender passar rasen utmärkt.


Är du intresserad var god kontakta mig

044-209938

0709594988

optimal_flex@bredband.net


Mvh Ulrika 

 
 
Ingen bild

Carina

30 maj 2012 10:21

Hej Ulrika!

Vad fina tjejerna är:) Mitt hjärta bankar för dem. Synd att det inte är rätt i tid för en beddlisflicka här hemma hos oss än.

MVH/Carina

 
Ingen bild

Maria Sonestad

31 maj 2012 10:17

Grattis till 3 fina flickor. Kan tro att du njuter av valpar i huset. Hoppas att du hittar bra hem till dom.

 
Ulrika

Ulrika

31 maj 2012 22:50

Tack så mycket båda två. Säkert hittar någon mina pärlor och vill ge dom ett hem, för vem skulle inte vilja det? ;) En av töserna stannar här så det ska säkert lösa sig.

http://www.optimalflex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards