Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Ulrika Skoog - 26 maj 2011 10:22

     

Här kommer lite bilder från helgens utställning, tyärr inga på Ginza. Hade anmält henne i lördags 21/5 för Hanne-Laine Jensen, en riktig chansning måste jag ju medge. Ginza föll henne inte riktigt i smaken men fick excellent och ck och slutade som trea bästa tik! Behållningen var en trevlig dag på underbara Hässleholmsgårdens vackra område! Trevligt sällskap och inte alls en massa dåliga vibbar! Så skönt.


I söndags hade jag anmält både Ginza och Elvis till Hörby (terrierklubbsutställning), hans första start som veteran och vilken hit det blev! Min påg han showade loss som aldrig för och Domaren Andreas Schemel blev nog nästan lika kär i honom som jag är....Vågade dock aldrig hoppas på att han skulle slå de andra hanarna.

SE UCH Min Kompis Elvis-Presley blev Bästa veteran och sedan BIM, så himla kul! Blå Skuggans Lady Gaga 6,5 år yngre blev BIR. Ginza placerade sig som två bästa tik och fick även denna dag excellent och ck. 


Vi hade faktiskt en riktigt härlig helg!

Tusen tack Maria Lundberg http://www.linnekullagard.se/ för bilderna!!


// Ulrika   



Ovido - Quiz & Flashcards