Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Ulrika Skoog - 19 augusti 2010 14:15

"Tea" Optimal Flex Eden Log, bild tagen precis innan hon blev hämtad!


Hej Allihop!

Det var längesedan jag skrev.....      men dagen efter lilla Betsy flyttat så körde jag och barnen till Dalarna för att hälsa på min mamma med sambo! Sean kom vi hem i tisdags och igår började vi skola in Sixten på dagis. Som vanligt fullt ös!


Har iaf fått fina rapporter från Betsy och Tea, de har det fint och är älskade! De båda verkar vara glada för att tugga tugga och tugga! Maggan kallade Tea för en piraya....inte bara för tuggandet utan för att hon var snabb som en och jagar sina goldenfröknar   


Härligt att alla fem fått den räta terrierandan!! Just det jag önskar!


Ni kan väl skicka mig lite bilder så kan jag lägga upp dom här?!


Det är allt lite tomt här hemma efter valparna och Ginza har letat en del, men nu verkar hon som vanligt igen....eller ja tokig kommer hon alltid att vara!!


Ha det fint tills vi hörs igen!

// Ulrika

Ovido - Quiz & Flashcards