Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Bilder på Dino och lite uppdateringar...

Av Ulrika Skoog - 1 oktober 2010 01:28

         


Hej allihop!

Var länge sedan jag skrev här....ja det beror dels på mycket jobb och att vår kära dator har vandrat vidare till dödsskuggansdal!! Så ny dator är på gång.....åh så typiskt såhär innan jul, jaja dator är ett måste nu för tiden!


Tack snälla Erica för fina bilder på Dino och uppdateringar, han har fått det så bra hos er och det gör mig glad!


Har nyligen klippt min fina fodertik Tea, ja jisses sicken liten Donna! Hon är tuff som en bandyboll och ser mycket lovande ut, tyvärr inga bilder men det får vi ta nästa gång! Tack för ni tar så väl hand om henne Maggan!!


Lilla fröken Betsy har kommit till ett härlig hem hon också, jag har fått så fina sms och mail om henne! Jag blir alldeles rörd över de fina lovorden både om Betsy och om mig    tack!!


Max har nyss varit hos Hanne på Svans & Elegans och blivit klippt. Hanne gav mig så mycket positiv feedback om Max så jag växte nog en decimeter!! Hahaha tusen tack för hjälpen, det är guldvärt att ha din hjälp i mitt avelsarbete, hoppas att kunna föra Skybars fina linjer vidare!


Lilla Cuba har det fint nere i Slovakien och jag fick bilder på henne där hon är nyklippt, snygg som tusan och ska snart ut och rocka ringarna där nere   


Ja det var väl lite om alla....

Ha det fint! Hoppas vi hörs snart igen! // Ulrika 

 
 
Ingen bild

ellie

7 oktober 2010 00:17

underbart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards