Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Det är fantastisk....

Av Ulrika Skoog - 27 maj 2010 01:21

....härligt att känna på Ginzas urgulliga tjockismage!! Det bullar och rör sig där inne för fullt!!! Känns som bubbelplast som smäller....ja det är nog den bästa förklaringen!!   Hon är helt galen i mat och vi skrattar gott åt henne när hon försöker med sin inte så smidiga kropp ta sig upp i Sixtens matstol.... Ja hade hon fått så hade hon suttit mitt på köksbordet och roffat åt sig allt hon kan!! Hon äter ALLT till Sixtens stora förtjusning!! Känns som om vi har fått en labrador i huset!!


Motionen för henne har vi dragit ner på, hon vare sig vill eller orkar, bästa platsen är mellen mig och Jens i soffan!


Iaf verkar allt gå som det ska och om ungefär en vecka ge o ta, så ska vi ha små underbara valpar i huset. Hur många där är vågar jag inte gissa på, är verkligen inge bra på det, Jens gissar på 5 st.....

Ska ta o fota henne så ni får gissa åt mig!


Ha det fint!   

 
 
Ingen bild

Kerstin F. + Cello

27 maj 2010 19:46

Vad roligt med kommande valpar, kanske 2+3
Önskar Lycka Till!

 
Ingen bild

Ulrika

27 maj 2010 21:55

Tack Kerstin!! Måste ta kort...varit rörigt med framförallt datorn ett tag nu men Jens verkar ha löst det mesta ;-)

 
Ingen bild

Marie

28 maj 2010 20:29

Goda nyheter , nu är det riktigt spännande ! 5 tycker jag låter bra haha... Skönt att hon mår bra hoppas det fortsätter så . Ett kort hade varit riktigt roligt. Lycka till och glöm inte sms:a när de kommit....Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Skoog - 9 april 2013 09:58


  Föräldrar; SE UCH Blå Skuggand Joystick Swing * SE UCH Arc-en-ciel A Perfect Day.   Hane blå: Optimal Flex Edward Scissorhands Tik blå: Optimal Flex Dark Shadows Tik sand: Optimal Flex Finding Neverland.   Visst är dom fina? En val...

Av Ulrika Skoog - 17 juli 2012 13:37

Igår kom Thor och Michaela och hämtade sin lilla flicka! Enligt rapport gick det bara bra att köra hem till Malmö. Känns härligt att veta att de små är älskade och efterlängtade! Stort lycka till, vi ses snart igen! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:55

Ja vår alldeles egna fröken får vi ju inte glömma, igår fick hon en liten liten promenad i koppel, ja det gick bättre än förväntat.     Livet är fint och jag är en otroligt stolt uppfödare! // Ulrika ...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:47


Tänk att mina fina valpar hittat så fina hem. Tidigt i våras var Thor och hans sambo Michaela här och hälsade på, vi fikade och pratade hund! Tiden gick och dom berättade att dom nog skulle vänta ett tag med valp, helt förståligt man ska ha tiden...

Av Ulrika Skoog - 6 juli 2012 10:43

I tisdags flyttade Optimal Flex Sleepy Hollow aka "Astrid" med sin nya familj till Göteborg. Tora och jag har haft kontakt länge och nu äntligen fick hon sin alldeles egna Bedlington flicka. Astrid verkar ha det jättebra och jag har fått fina rap...

Ovido - Quiz & Flashcards