Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Ulrika Skoog - 14 januari 2009 11:27

Nu har har hon äntligen börjat löpa min lilla fröken Ginza....som sagt den som väntar på något gott!! Så till helgen här kommer hon att paras med min alldeles egna hane Elvis, han är ju som dom flesta vet min ögonsten!! Med mycket pondus, otroligt stabil mentalt, fin fina resultat i utställningsringarna och på lydnads banan, tror jag att han och Ginza kan matcha varandra väldigt väl! Ginza har det som Elvis fattas och tvärtom.

Att inavelsprocenten landar på futtiga 1,6 % är ju bara en bonus!!

Ginza är en hund med fantasisk humor och älskar allt och alla och jag tror att hon blir en bra och rolig mamma till härliga vår valpar!

Detta blir en kull med väldigt intressanta ryska och holländska linjer! Tror på valpar med mycket vilja och glöd!!


Så om allt går som det ska så kommer vi att ha leverans klara valpar i slutet av maj! Vilken fantastisk tid på året att ha en ny liten familjemedlem, tänk att möta fågel kvitter och gröna knoppar i skogen med en liten underbar bedlington valp!!


Håll nu tummarna allihop!!!

Ovido - Quiz & Flashcards